18 Aralık 2012 Salı

Oğluşumun kapı süsü


Eee! Oğlum içimde kıpır kıpır bende başladım hazırlıklara. Akşamları elim boş durmasın diyerek üç gün kestim kağıtları. Sonunda kalbimden geçen güzellikte oldu kapı süsüm. Her şey canım oğluma....

Nasıl yaptığımdan da kısaca bahsedeyim. Elimde A4 boyutunda renkli kartonlarım vardı onlardan 1.5 cm ve 2 cm enlerinde şeritler kestim. Şeritleri 2-3 katlayarak enden 0.5 cm kalacak şekilde ince ince kestim. Daha sonra 0.5 cm kanınlığında çiçeklerimin içi için şeritler kestim. İçleri için kestiğim şeritleri yuvarlayarak dışlarına ince ince kestiğim kağıtları sardım ve en sonunda da yapıştırdım. Ve oluşan goncalarımı açarak çiçeklerimi yaptım. Çiçeklerimin açılmış enleri yaklaşık 2.5 -3 cm kadar oldu ve sonunda hepsini bir araya toplayarak kompozisyonumu oluşturdum.
Herkese kolay gelsin...







4 yorum:

  1. merhaba. bayıldım bu kapı süsüne çok güzel olmuş. bende kızlarıma yapmak istiyordum bunu beğendim.renklerin uyumu çok güzel olmuş. göze çok hoş görünüyor. ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim. İnsan aşkla yapınca her şey güzel oluyor gerçektende.

    YanıtlaSil
  3. 10 marifetteyken size rastladım.Yaptığınız şeyler çok hoş Allah bebeğinizi sağlıkla kucağınıza almanızı nasip etsin.bende 12 haftalık hamileyim şimdiden fikir alışverişi yapıyorum.Sizlere kolay gelsin...Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. Öncelikle size de hayırlı olmasını diliyorum. Gebelik gerçektende inanılmaz zahmetli ve bir o kadarda zevkli bir süreç. İki çizgiyle başlıyor, içinizde sizinkinin dışında atan bir kalp duyuyorsunuz, sonra bir kıpırtı derken hiç görmediğiniz ama o kadar da içten hissettiğiniz bir aşkla bağlanıveriyorsunuz. Ki bende oğlumu kucağıma almadım henüz. Ama şimdiden hissettiklerimi düşününce aramıza katıldığında nasıl bir sevgi olacağını tahmin bile edemiyorum doğrusu :)
    Huzurlu ve mutlu bir geelik geçirmenizi ve sağlıkla kavuşmanızı dilerim...

    YanıtlaSil