29 Ocak 2013 Salı

Pastam


Hem doğumgünüm hem oğlumuzun aramıza katılacağının mutluluğunun paylaşımı hem de yeni evimiz için eşimin süpriz hazırlamaya çalıştığı (ama süpriz yapamadığı) parti pastası. 
Süpriz olamadı çünkü eşim arkadaşının telefonunu arabada hoparlörleri açık bir şekilde cevaplayınca süprizi bende öğrenmiş oldum. 
En üzücüsü ise parti günü eşimin DEDESİ vefat etti. Oğlumuz büyük büyük Mehmet Dedesiyle tanışamayacak ve onun duasını maşallahlarını hiç alamayacak olmasının üzüntüsü.

Hep hoşuma gitmiştir babyshower partileri. Çeşit çeşit hediyeler ile şımaran annelerin fotoğraflarını gördükçe kıskanırdım. Kıskanmaya devam :) :(













2 yorum:

  1. PASTANIZA BAYILDIM HATTA İMRENDİM ÇOK GÜZEL BANA BÖYLE PARTİ PASTASI FALAN YAPILMADI SHOWER PARTİLERİNE FALAN ÇOK ÖZENMİŞTİM AMA OĞLUM İÇİN DİŞ BUĞDAYI VE DOĞUM GÜNÜ PARTİSİNİ ÇOK İYİ HAZIRLIK YAPMAYI DÜŞÜÜYORUM AMA PASTANIZA BAYILDIM

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim.
    Bende hep heveslenmişimdir. Organizasyonları, hediyeleri, kutlamaları hep çok sevmişimdir. Sevdiklerim için hediyeler hazırlamaya, paketler yapmaya bayılırım.
    Buruk bir etkinlik olduğu için pek birşey anlamadım ama inşallah oğluşuma güzel güzel partiler organize edeceğim. Oğlum için çeşit çeşit pastalar hazırlayıp, her yıl farklı bir tema ile kutlamalar yapmak istiyorum. İnşallah sağlıkla aramıza katılır...

    YanıtlaSil