24 Kasım 2015 Salı

Tahriş Olmuş Bir Popo ve Yeni Bir Bez Hikayesi: Goon Türkiye

 


Çoook geç kalmış bir paylaşım oldu ama güç olmasın diyelim :)

Tatil, yurt dışı ve sürpriz ikinci bebek heyecanı ve gebelikle başlayan bulantılar ile aylar geçti. Sonunda biraz rahatlayıp bilgisayar başına geçtim ki aylardır aklımda kalan şu yazıyı paylaşmak istiyorum :)

Goon Bebek bezleri ile tanışmam Sibel ile yaptığımız bir etkinlikte oldu. Bize gönderdikleri mayo bez ve kilot tipi bezleri daha sonraya saklıyordum ki Bartu hasta olup bez taktırmak istemeyince Goon kilot tipi bez aklıma geldi. Yüz üstü yatarken bile rahatlıkla giydirebildiğim için rahat geldi. Emiciliği ve yumuşaklığını ise gerçekten beğendim. Ama daha önemlisi Bartu'nun poposunun hemen üstünde bezin bel kısmında tahrişe bağlı egzema ve kaşıntı ile yara olması nedeniyle bu bezi kullanmaya başladık. Kısaca anlatayım:


 

Havaların ısınmasıyla kullandığımız bezin bel kısmının daha naylonsu oluşu ve bant tipi nedeniyle hareket etmesi Bartu'nun sürekli bu bölgeyi kaşıyıp tahriş olmasına neden oldu. Biz fark edene kadar 2 gün içinde fotoğraftaki hale geldi. Doktora götürdüğümde ise bir krem verdi ve bezi bırakması mümkün olup olmadığını asıl sorunun bezden kaynaklandığını söyledi. Ama Bartu ne bez bırakmaya geçecek yaş ve durumdaydı ne de bunun için uygun bir zamandı. 2 gün içinde tatil için yola çıkacaktık. Ben tatil için kilot gibi rahat kullanması için Goon kilot tipi bezi almıştım ama diğer bez bitsin diye uğraşıyordum. Doktordan gelir gelmez Goon bebek bezini kullanmaya başladım. Bu arada doktora cumartesi günü gitmiştik ve o gün aradığım eczanelerde doktorun önerdiği kremi bulamadım. Pazar günü tatil için yolculuk derken pazartesi gittiğimiz Kemer'de deli gibi ilaç aramaya başladık ama hiçbir eczanede yoktu. Doktoru mu arasak muadili bir ilaç mı sorsak derken Bartu'nun daha fazla kaşımadığını da fark etmiştik. Bir gün sonra baktık ki iyileşiyor ilaç kullanmaktan da vazgeçtik. Goon Bebek Bezi hem kilot tipi nedeniyle kıvrılma falan yapmadığı için hem de yumuşacık kemer kısmı ile hava aldığından tahriş yapmıyordu. Bez sayesinde ilaç kullanmaktan da kurtulan küçük adam hızla iyileşip rahat rahat denize bile girdi :) Deniz ve nem nedeniyle daha kötü olursa diye endişelenirken hızla hemde ilaçsız iyileşti :) Emiciliğinde de bir sıkıntı yada bir taşma olmadığı için de ayrıca çoook memnun kaldım. Normalde de Türkiye'nin en kaliteli ve en pahalı bezini kullanıyorduk ama ben bundan ona göre çook çok memnun kaldım. 

Tek sıkıntı rahatça heryer de bulunmuyor olması :( Şimdilik internet sitesinden ve bildiğim kadarıyla bebeğim mağazalarından temin edebiliyorsunuz. 


Tatil için Goon Türkiye'nin hem kilot tipi bezini hem de mayo bezini aldık.


Kilot gibi kıvrılmayan çıkıntı yapmayan bel kısmı ile kıyefet içinde de rahat etti, tek kullandığımızda da :)


Sadece bez ile rahat rahat geçirdik tatilimizi :) :)



Mayo bezo de çok başarılı ve rahat :)


Ayrıca ıslak mendili de pamuklu ve içinde alkol, paraben yada parfüm içermiyor. Ördek şeklinde kutusu tekrar doldurulabiliyor ama Bartu o kadar sevdi ki elinden alamıyorum ve sürekli içinden mendilleri çıkardığından hızlı tükeniyor. "Elim kirlendi hemen sileyim" gibi binbir bahane ile açıp ıslak mendil alması nedeniyle hızlı tükendi :)





1 yorum:

  1. Gecmis olsun. Minik bebek varsa bez ve pisik sorunsalı maalesef hep var. Kolay atlatmaniza sevindim,
    Sizi takibe aldım. İlginizi çekerse sizi de blogumda görmek isterim.
    Sevgiler
    http://suichenn.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil