29 Mayıs 2017 Pazartesi

Tugba ve Ayşegül ile Ankara İnstagram Anneleri Anneler Günü Etkiniliği

   


Anneler gününde arkadaşlarım Tugba ve Ayşegül'ün ev sahipliğinde kutladık :) Hastalık, ufaklıklar derken yazım geç  kaldığı için buradanda kendilerine özür dilemek istiyorum. 




Organizasyon için Cumba Çocuğu seçmişlerdi. Instagram da keşfetsem de kekana bende ilk kez gittim ve gerçekten çok kaliteli bir mekan hazırlamışlar. Kafesi, kütüphanesi, oyun alanı ve atölyeleri ile değişik yaş gruplarındaki çocuklara hitap eden gün boyu ailecek zaman geçirilebilecek bir yer. Ayrıca doğumgünü gibi parti organizasyonları içinde olanak sunuyorlar. Detaylar için tıklayın...







Benim küçük adamlar baya eğlendiler :) En azından bana çok bulaşmadılar :) :) 

Bende tasarımlarımla misafirdim :) Diğer iş örnekleri için blogumda bir göz atabilirsiniz :)


Ankara Hint Kınası Füsun her zamanki gibi bir güzel süsledi bizi :) 


Propa daha önce Ankara Anneleri'nin organizasyonu ile Ankara lansmanında tanışmış ve içeriği ile beni şaşırtıp mutlu eden bir marka olarak evime girmişti. Daha önce kullandığım şampuan, krem gibi ürünlerinden çok memnun kaldım. İnşallah havalar ısınır terlemeye de başlarsak bu ter kokusunu önleyici spreyini de deneyeceğim. Yaz gelsin artık!!!! 

 



Bu etkinlik sayesinde Bartu'da Eğitim Dizayn ile tanışmış oldu. Eğitim Dizayn; yalnızca zeka oyunlarının olduğu bir mağaza ve 150 çeşit oyun mevcut. En güzel yanı ise her oyunu almadan önce gidip tek tek oynayabiliyor olmak. Bu sayede çocuğunuzun desteklenmesi gereken yönlerini keşfedip  ona yönelik oyunlar seçmenizi sağlıyor.
Bartu sevdiği birkaç oyunu daha sonra mağazalarına giderek tekrar oynadı ve seçtiği iki tanesini de aldık. Bu başlangıç oldu daha çok uğrayacağız büyük ihtimalle :) Sizde web sayfasına bir göz atmak isterseniz buyrun! Ankara'da iseniz mağazasına mutlaka uğrayın derim!!!



Nefis Demet; Yenebilir çiçek buketi görünümünde ürünleri ile görselliğiyle etkileyici, tadıyla nefis meyve sepeti aranjmanları sunuyor. bilgi ve sipariş için tıklayın...



Vissmate; 2015 yılında ev bakımı ve temizlik ürünleri ile sektöre girmiş taze ama iddaalı bir firma. Geniş ürün yelpazesi ile bir çok markette yerini almış. Ben en çok silikonlu temizleyicisine bayıldım. Normalde temizlik malzemeleri ile duygusal bir bağ kuracak birisi değilim ama toz tutmayı azaltıp işimi hafiflettiğini görünce sevdim :)


Stil Boya; Boyanacak ayakkabı giyme faslını lise yıllarında bırakınca ve son 4 yıldır da bir anne olarak en rahat spor ayakkabıyı giy ve çık felsefesi nedeniyle pek ilgi alanıma girmiyordu ayakkabı boyaları ama Sitil boya sadece boya üretmekle kalmamış! Spor ayakkabı temizleyici, temizleme köpüğü, su itici, ayakkabı genişletici gibi bir çok yenilikçi ürünü varmış ya!!! Spor ayakkabı temizleyici Bartu'nun mahvolan ayakkabılarını bile gıcır gıcır yaptı ya! Özellikle ayakkabı genişletici merak ediyorum. Ara numara ayak ölçüsü ile çok sıkıntı yaşayan birisi olarak etkisini çok merak ediyorum. 

 


Cosmed; Ne diyeyim! Anneler günü etkinliği için daha iyi bir ürün seçimi yapılamazdı. İhtiyacım yok diyen annenin ağzına kürekle vururum valla!!! Yalnız hala kullanmaya başlayamadım ya ona yanıyorum :( 


Patos; Kuruyemiş tadında cips çıkarmış. Tam da yeni diyet sürecini bitirmişken iki paketi de bitirdim :( Tam da yaza girerken olmadı ama güzeldi :)


Dr Oetker; Bir çok ürününü kullandığım bir marka zaten ama bu ürünlerin hiç birini daha önce denememiştim. Bartu ile kek burger'i yapıp afiyetle yedik bile :) :)




Nustil; Glutensiz, organik, diyabetik, light, vegan ve gıda takviyeleri gibi ürünleri ile hizmet veriyor. 

 


Véroniqueİspanya’nın portakal kokulu şehri Valensiya’dan ithal edilen oda kokuları ve parfümlerden oluşan butik ürünleri olan bir marka.


High Genic2010 yılından beri temizliği kolaylaştıran ve keyifli hale getiren yenilikçi ev bakım ve temizlik ürünleri üreten %100 Türk sermayesiyle üretilmiş %100 Türk Malı ürünlere sahip. Kimyager Sevginar Baştekin tarafından hayata geçirilmiş olan HighGenic markası, 50 farklı türde 150 çeşite ulaşan yenilikçi ürünleri yurtiçinde A101 ve BİM başta olmak üzere discount marketler, Türkiye’nin önde gelen ulusal ve yerel market zincirlerinde, toplamda 13.000’in üzerinde satış noktasında yer almaktadır. 


Yves Rocher; Doğaya zarar vermeden, yüksek performanslı, yenilikçi ve keyif veren güzellik ürünleri sunan bitkisel kozmetik firması. Ürün bilgileri ve alışveriş için tıklayın...




Nar Ajanda; Sıkıcı ajandaları eğlenceli bir şekilde sunmuş.






Sosyopix; Ben Toprak'ın doğumgününde kullanmak için benzer kareleri seçtim ve temamıza da çok yakıştı :)

 

Keyifli bir gün geçirmemizi sağlayan arkadaşlarımıza tekrar teşekkürler... 






























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder