7 Nisan 2017 Cuma

Bartu'nun 4 Yaş Çiftlik Partisi

  

Bartu'nun 4 yaş doğumgünü partisi için bahçeye bir çiftlik kurdum bu yıl :) Çocukların oynayıp zevk alacağı bir parti için bol bol oyunlar tasarladım. 




Önce ahıra bir göz atalım! :) Sonra da bahçeye...

  
Bartu'nun en sevdiği inek sağmak oldu. İnek için büyükçe bir  ambalaj kartonu kullandım. Çizip boyadığım ineğin memesi içinde tek kullanımlık ince temizlik eldivenlerinin içine su doldurdum ve uçlarını da toplu iğne ile deldim.

   

Yine büyük karton kutuları boyayarak ağaçlarımızı yaptım. Üzerideki elmalar için gramafon kağıdını buruşturup bant ile sardım. Hatta buruşturma işinin büyük çoğunluğunu Bartu yaptı. Ağaçların üzerine de çift taraflı bant yapıştırdım ve çocuklara bıraktığım sepet ile ağaçlardan elma toplayıp geri yapıştırdılar.


Bu da kartonun üzerine pamuk yapıştırarak yaptığım koyunumuz.

 

Tavuklar ise bahçenin her yerine yumurtlamış. Çocuklar yumurtaları toparlamak için epey uğraştılar. Yumurta olarak da uzun zamandır biriktirdiğim sürpriz yumurtaların içlerini kullandım. Hatta içlerine etiket, ciklet gibi hediyeler de koydum.

 
 

Su arayan minik ördek yavrularımız Bartu'nun iki yaş partisinden kalma.

 

Aç eşek ve ineğimizi ise elmalarla doyurdu minikler.

 
    
Sonra minikler saksılara kendi çileklerini diktiler, üzerine isimlerini de yazarak bir karışıklık olmasını da engellemiş olduk :) Mahsülünüz bol olsun!!!









     

Keçeden diktiğim atlar başlarına temizlik sopalarından da gövde yaparak hazırladım.

İkramlar için tıklayın...







1 yorum:

  1. harika bir organizasyon olmuş bayıldım valla 😍 helede atlar süper fikir kocaman tebrik ediyorum👏👏👏

    YanıtlaSil