7 Nisan 2017 Cuma

L'rouge Ankara Lansmanı




18 Mart Cumartesi L'rouge Ankara lansmanı için Kahya Otelde ki kahvaltıda Ankaralı Anneler olarak buluştuk.



L'rouge; 24 yıllık geçmişe sahip, temiz içerikli anne bebek ürünlerinden makyaj ürünlerine, ev temizlik ürünlerinden cilt bakım ürünlerine, saç boyasından parfüme kadar 1200'ü aşkın ürün yelpazesine sahip bir firma. "Özel sorunlara özel çözümler" sloganı ile bitkisel ekstraktlar ve doğal yağlar içeren ürünler sunuyor. Firma kendi markası ile satış yapması dışında yerli ve yabancı bir çok kozmetik firması ile de çalışmakta.



Biz Ankara Anneleri olarak L'rouge İlk Adım yani anne bebek ürünleri üzerinde durduk. Lanolin içermeyen Göğüs ucu bakım kremi gibi muadili olmayan bir çok ürünü ve içerik hakkında detaylı bilgi için www.lrougeilkadim.com adresini ziyaret edebilirsiniz. Ben ürünlerin içerikleri hakkında yeterli donanımına sahip olmayan birisi olarak, ürün içerikleri konusunda danıştığım bilgili bir arkadaşımdan da "ürünlerin içeriklerini beğendim" onayı aldım :) Ayrıca alerjik çocuğu için L'rouge ürünleri kullanan bir arkadaşımda memnun ürünlerden. Bizde de minik adamlar şampuan ve bebek losyonunu kullanıyor. Özellikle atopik cildi sahip Bartu için merakla kullanıyorum.





Ayrıca ürünlerini kullanmanın yanı sıra doğrudan satış sistemine üye olarak kendi işinizi de yapabilirsiniz. Detaylı bilgiye www.benimpropam.com adresinden ulaşabilirsiniz.

Son olarak da organizatör Ankara Anneleri ekibine de teşekkür ederim...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder